אבן סמוקי קוורץ

אבן סמוקי קוורץ היא אבן הדומה מאוד במבנה שלה ל – אבן קוורץ , אך בשונה ממנה היא כהה יותר וגם לרוב שקופה. הצבעים שלה הינם מאופיינים בגווני חום, שקוף ואפור. השם שלה נגזר בהתאם לצבע שלה שמזכיר עשן. מדובר באבן מיוחדת במינה המגבירה רגישות לצלילים ויכולת לקלוט מחשבות ומסרים טלפתיים. זוהי אבן הבסיס של הצ׳אקרה הראשונה – צ׳קרת הבסיס והיא מסייעת להביא את כוחותינו הנפשיים לידי ביטוי בגוף הפיזי. קיימים שני סוגים עיקריים של סמוקי קוורץ הסוג הראשון נקרא קירגורם על שמו של רכס מוכר בסקוטלנד, שם מגלים אותה וצבעה חום צהבהב על גבולות של חום אפור. הסוג השני נקרא מוריון והוא בצבע חום או שחור אטום, אך נחשב לנדיר הרבה יותר.

אבן הסמוקי קוורץ מתאימה לאנשים שחסרה להם שמחת החיים והיא עוזרת לקבל כלפי החיים עמדה חיובית יותר. היא עוזרת לנו להתגבר על פחדים ומצוינת לחיזוק הביטחון העצמי. בנוסף, היא מעניקה לנו אומץ ומאפשרת לנו לבצע שינויים אמיתיים לכיוון החיוב. אלו העושים בה שימוש, ייהנו מקרקוע ויחד עם זאת מאיזון מופלג. יש לה אנרגיה מרגיעה והיא מסייעת לנו להפיץ את האהבה שלנו ולהודות על החיים בהם התברכנו. בנוסף, היא עוזרת להמיס חסימות. מבחינה רגשית היא מושכת אלינו את כוח האהבה כלפי מטה ומסייעת לנו להתחבר אל הבסיס. היא מומלצת להתמודדות עם בעיות שינה מסוגים שונים ואפילו מרגיעה סיוטים.

סמוקי קוורץ מתאימה לאנשים שנוטים לרחף שכן היא מעניקה סוג של קרקוע. בנוסף, היא מצוינת בשלבי גמילה מהתמכרויות ואף מסייעת להפטר מפסולת שמצטברת לנו בגוף. יחד עם זאת, היא מאפשר לנו להיות בררנים וליצור קשרים רק עם אנשים שמהווים עלינו השפעה חיובית.